Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Όταν δεν είσαι εδώ

Πάλι σε σκέφτομαι
Πάλι γυρνάς στο μυαλό μου
Όπου κι αν στρίψω την ματιά μου η μορφή σου είναι εδώ εμπρός μου
Μα δεν είσαι εδώ μοιάζω σαν τον τρελό
Μόνος μες στο δωμάτιο τους τοίχους να κοιτώ
Σε αυτό το δωμάτιο που σε κρατούσα αγκαλιά
Σε φιλούσα κουκλί μου κι είχα  τα μάτια ανοιχτά
Κι ήταν ...;
Σαν να με κοίταγες μέσα στην καρδιά
Και βγαίναν έξω απ` αυτήν όλα μου τα μυστηκά
Μα τώρα το μόνο που έμεινε είναι η σιωπή
Κι εσύ να έχεις χαθεί
Τέλειωσε η υπομονή
Κι η μοναξιά μου να μου θυμίζει κάθε λίγο
πώς ποτέ μου δεν θα σ`έχω πώς θα πρέπει πια να φύγω
Μα είναι άδικο δεν μου έδωσες μια ευκαιρία
Πρίν ακόμα σε νιώσω έσβησες σαν οπτασία
Τα πράγματά σου στο σιρτάρι μου κρατώ
Να ξερες πόσο μου λείπεις τις στιγμές που τα κοιτώ
Μα δεν αντέχω άλλο την πόρτα ανοίγω να βγώ
Και βρίσκομαι πάλι στον δρόμο μόνος να προχωρώ
Όταν δεν είσαι εδώ
Δεν έχω λόγο να ζω
Ίσως ακούγεται βαρύ μα μην ξεχνάς
Σ`αγαπώ!
 
 Όταν δεν είσαι εδώ
Τα μάτια μου βουρκώνουν
Όταν δεν είσαι εδώ
Στους δρόμους τριγυρνώ
Όταν δεν είσαι εδώ
Τα όνειρά μου σβήνουν
Και φωνάζω στα σκοτάδια
Σ`αγαπώ

Μέσα στην νύχτα βαδίζω
Δεν έχει ούτε φεγγάρι
Λές και το σβησε ο θεός για να μου κάνει την χάρη
Για να μην βλέπουνε την φάτσα μου οι περαστικοί
Έναν άντρα δύο μέτρα να δακρύζει σαν παιδί
Συντροφιά η μουσική
Πίσω μου ένα σκυλί
Είναι η μόνη μου παρέα φαίνεται αρκετή
Και ξάφνου έφτασα από το σπίτι σου κάτω
Σταματάω για λίγο μέσα στις σκέψεις μου ψάχνω
Και θυμάμαι εδώ το πρώτο μας φιλί
Εδώ που σου πα ότι θέλω να μαστε κι οι δυό μαζί
Εδώ που κράταγα το χέρι σου
Κι ήταν ωραία
Που είχα έναν άγγελο την νύχτα για παρέα
Εδώ που σου `λεγα πώς η ζωή είναι βουνό
Κι ότι στο κάθε σου βήμα φύλακας θα`μια εγώ
Όμως είδα πώς τίποτα δεν είναι αρκετό
Δεν φτάνει μόνο η αγάπη μέσα στον κόσμο αυτό
Πήγε αργά
Γυρνάω πίσω στο σπίτι
Πίσω στο ίδιο δωμάτιο που όμως κάτι του λείπει
Είσαι εσύ
Μακάρι να`ρχόσουν πίσω
και το τραγούδι μου αυτό απ`το μυαλό μου να σβήσω!

 Όταν δεν είσαι εδώ
Τα μάτια μου βουρκώνουν
Όταν δεν είσαι εδώ
Στους δρόμους τριγυρνώ
Όταν δεν είσαι εδώ
Τα όνειρά μου σβήνουν
Και φωνάζω στα σκοτάδια
Σ`αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου