Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Σ αγαπώ




Δεν είπε σ αγαπώ γιατί ίσως το σ αγαπώ είναι δέσμευση, ενώ το μου αρέσεις είναι κάτι πιό ανάλαφρο. Οταν λες σ αγαπώ ρισκάρεις, το σ αγαπώ είναι υπόσχεση, είναι δέσμευση αλλά είναι και ρίσκο. Το μου αρέσεις είναι κάτι στιγμιαίο. Οταν λες σε κάποιον σ αγαπώ, λες κάτι για κείνον, λες είσαι αξιαγάπητος, λες είμαι πρόθυμος να σου προσφέρω, είναι κάτι που στρέφεται προς τον άλλο. Η αγάπη περιέχει κάτι από την αιωνιότητα άσχετα με το πόσο θα κρατήσει. Το μ αρέσεις είναι κάτι συνηθισμένο, το σ αγαπώ είναι κάτι θεμελιωδώς ασυνήθιστο γιατί καμμιά αγάπη δεν είναι συνηθισμένη. Οταν λες σε κάποιον σ αγαπώ σημαίνει σε έχω δει, έχω δει τον πυρήνα σου, το θεϊκό κομμάτι μέσα σου. Η αγάπη αγγίζει την ψυχή του άλλου. Oταν λες σ αγαπώ σε κάποιον στην πραγματικότητα του λες σ αγαπώ όπως είσαι, δεν θέλω να σε αλλάξω αλλά είμαι δίπλα σου για να σε στηρίζω και να σε διευκολύνω για να είσαι ο εαυτός σου. Οταν λες σ αγαπώ σημαίνει θέλω να σου προσφέρω.
Πολλές φορές λέμε μέσα στις σχέσεις θέλω, θέλω, θέλω και τότε τα χέρια μας είναι άδεια και η καρδια μας κενή και φοβισμένη. Οταν όμως προσφέρουμε τα χέρια μας είναι γεμάτα και η καρδιά μας είναι πάντα γεμάτη φως. Γιατί αυτό που έχουμε στην πραγματικότητα και που κανείς δεν μπορεί να μας το πάρει είναι μόνο αυτό που μπορούμε να προσφέρουμε και να μοιραστούμε. Σ αγαπώ σημαίνει οτι με εχει κατακλύσει μιά ενέργεια μιά δύναμη που με συνεπαίρνει και δεν μπορώ να περιμένω θέλω να τη μοιραστώ.
Σας αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου