Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Σε αγαπώ γιατι....

Δεν περίμενα αγάπη μου πως θα έρθεις..Όχι δεν πίστευα ότι μπορώ εγώ να αγαπήσω, να νιώσω, να αισθανθώ έτσι για κάποιον ! Και όμως ήρθες εσυ να μου δείξεις. Ηρθες στην ζωή μου και της έδωσες χρώμα, νόημα, ομορφιά.....
Μου δίνεις αισθήματα αληθινά, πραγματικά, μου δίνεις την αγάπη σου απλόχερα, μου δίνεις και δεν ζητάς τίποτα περισσότερο από το να είμαι κοντά σου και να σου δίνω έστω και την μίση αγάπη απ ότι με αγαπάς εσυ.Έτσι λες, έτσι μου ζητάς να σ αγαπώ. Όμως αγαπη μου, εγώ σήμερα θα σου πω όλα αυτά που ίσως τόσο καιρό  δεν σου εχω πει ή δεν σου τα έδειξα όπως θα έπρεπε.
Εσύ, για μένα είσαι η ανάσα μου, είσαι ο χτύπος στην καρδιά μου. Εσύ, ναι εσύ, με γοητεύεις καθημερινά, εσύ  κυριεύεις την σκέψη μου.Έχεις κερδίσει με το σπαθί σου που λέμε, το θρόνο της καρδίας μου, βασιλιά μου! Σε αγαπαω ψυχή μου. Είμαι σίγουρη  ότι αυτή την στιγμή διαβάζοντας αυτές της γραμμές θα χαμογελάσεις με εκείνο το υπέροχο και ζεστό χαμόγελο. Τα μάτια σου θα γεμίσουν με μια λάμψη, που μόνο ο ήλιος την έχει. Αγάπη μου θα είμαι κοντά σου για πάντα, όχι δεν είναι υπερβολή ακόμη και αν μας χωρίσει η ζωή - έχει τρόπους αυτή να χωρίζει τους ανθρώπους ? θα σου ανήκω. Θα είμαι  δική σου! Αντρα μου δεν σ αγαπώ , έχω ξεπεράσει τα όρια της  αγάπης ?.ναι πάνω από την αγάπη έρχεται η λατρεία ! Σε λατρεύω όπως ο κάθε πιστός τον Θεό του, όπως ο κάθε φανατικός οπαδός την ομάδα του, όπως οι γονείς τα παιδιά τους, όπως τα παιδιά τα παιχνίδια τους.Σαν Θεό μου γιατί μου δείχνεις, με στηρίζεις και με βοηθάς στα προβλήματα μου, γιατί είσαι πάντα κοντά μου όταν σε χρειαστώ. Σαν οπαδός ομάδας  γιατί υπάρχει ανεξάντλητο το πάθος μου για σένα, σ ακολουθώ πιστά, φανατικά, πωρώνομαι με σένα. Σαν τους γονείς γιατί σε  νιώθω κομμάτι μου, αν σε  πειράξει κάποιος είμαι ικανή και να κάνω ότι θα έκανε μια μάνα για το παιδί της. Σαν τα παιδιά με τα παιχνίδια τους γιατί δεν θέλουν, δεν ζητούν τίποτα παρά πάνω από να τα έχουν εκεί δίπλα τους και ν? ασχολούνται μαζί τους, τους ευχαριστεί να μπορούν να παίζουν συνεχώς.
Έτσι και εγώ θέλω και με ευχαριστεί να είμαι κοντά σου και να ασχολούμαι με εσένα ! Συγχωράμε αγάπη μου αν κάποιες φόρες σε  παραμέλησα, συγχωράμε καρδιά μου αν κάποιες στιγμές άθελα μου σε πλήγωσα. Καρδούλα μου να μας δώσει ο Θεός, χρόνια πολλά να μας έχει μαζί, μέχρι τα βαθιά μας γεράματα !
Εσυ και εγώ !
Σε αγαπώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου