Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Να είσαι εκεί

Δεν ξέρω πού ν' αρχίσω
κι εσύ ως πού να φτάσεις
κρατάω την επαφή μας
κρατάς τις αποστάσεις

Γεμάτο το τασάκι

Κι η νύχτα τόσο άδεια
πώς πέρασαν οι μέρες
πώς πέρασαν τα βράδυα

Να είσαι εκεί

πάντα μέσα στη ζωή μου
τα φώτα της ν' ανάβεις
κι ας μην τη ζεις μαζί μου
αν λίγο μ' αγαπάς
να είσαι εκεί
αγάπη της ζωής μου
αγάπη δυνατή
Να είσαι εκεί
πάντα μέσα στη ζωή μου
τα φώτα της ν' ανάβεις
κι ας μην τη ζεις μαζί μου
αν λίγο μ' αγαπάς
να είσαι εκεί
αγάπη της ζωής μου
αγάπη δυνατή

Φοβόμαστε στην πράξη

την κάθε μια μας λέξη
Σα σύννεφο η αγάπη
που φεύγει πριν να βρέξει

Να είσαι εκεί

πάντα μέσα στη ζωή μου
τα φώτα της ν' ανάβεις
κι ας μην τη ζεις μαζί μου
αν λίγο μ' αγαπάς
να είσαι εκεί
αγάπη της ζωής μου
αγάπη δυνατή
Να είσαι εκεί
πάντα μέσα στη ζωή μου
τα φώτα της ν' ανάβεις
κι ας μην τη ζεις μαζί μου
αν λίγο μ' αγαπάς
να είσαι εκεί
αγάπη της ζωής μου
αγάπη δυνατή

Αν λίγο μ' αγαπάς

να είσαι εκεί
αγάπη της ζωής μου
αγάπη δυνατή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου